суботу, 13 грудня 2014 р.

День Державного прапора

Гра-квест на місцевості з елементами правового тренінгу для учнів 5-7 класів   на тему «ДЕНЬ ДЕРЖАВНОГО ПРАПОРА» 






     Мета:  Формування активної  громадян­ської позиції учнів у суспільстві; підвищення правової й еколо­гічної культури учнів, толерант­ності. Виховання інтересу поваги до держави, її символів, почуття гордості за здобутки України. Вдосконалення навичок застосування правових знань у повсякденному житті

          Обладнання: заготовки для плакатів, маркери, кольорові олівці, фломастери , стікери, комплект прапорців, комплект завдань,  плани місцевості для кожної з команд, сувеніри-призи для переможців

     Учасники гри:  Команди учнів  5-7 класів, учителі-консультанти, ведучий.

    Форма проведення. Інтелектуальна гра на місцевості – квест  з  елементами тренінгу

     Час і місце проведення. Гра проводиться в рамках літньої навчальної практики у пришкільному таборі.

     Час2 години.

      Місце проведенняспортзал школи, шкільне подвір’я.

Підготовчий етап
1.     Скласти план місцевості, де буде проходити гра.
2.     Позначити на ній цифрами від 1 до 7  різними кольорами (для кожної групи – свій колір) місця розташування тайників із маленькими прапорцями.
3.     Скласти завдання відповідно до кількості прапорців.
4.      Розмістити прапорці у тайниках відповідно до позначень на плані місцевості.

План проведення заходу

1.     Вітання з учнями.

2.     Організація гри
3.     Поділ учнів на 3-4 команди по 3-7 осіб.
4.     Оголошення основної мети заходу.
5.      Роз’яснення учасникам  правил гри
6.     Інтерактивна гра «Державний прапор»
7.     Створення плакату «Правила використання прапора»
8.     Проведення гри на місцевості «Юридичний квест»
9    Підрахунок правильних відповідей, визначення переможців
1                         Підведення підсумків гри
                        Оголошення  переможців
1                        Нагородження команд
1                      Прощання з учнями.
Методичний коментар
Інтерактивна гра «Державний прапор»
На дошці висить плакат нижня половина якого забарвлена в жовтий колір, а верхня – у блакитний.
Ведучий. Запишить на аркушах: «Що мені подобається в школі», зачитайте свої думки й прикріпіть папірці на жовту частину плакату.
Ведучий. Це золоте зерно посаджене в грунт, проросте жолотим колоссям – вашими знаннями. Тепер напишіть чого ви мрієте досягти після закінчення школи і прикріпіть аркуші з відповідями до синьої частини плакату.Це ваші блакитні мрії які можуть здійснитися тільки на грунті золотого колосся ваших знань.
Отже, ми створили символ ниших можливостей і мрій у вигляді Державного Прапора Укріїни,адже і жовте колосся, і блакитне мирне небо, ваші знання і мрії це все наше, українське.
Створення плакату «Правила використання прапора»
Ведучий. Користуватися прапором необхідно за певними правилами.
 На парті перед кожним учнем знаходяться аркуші паперу, маркери, жовтий і блакитний олівці, а також аркуші з правилами використання прапора, на дошці – заготовка плаката з надписом «Правила користування Державним прапором».
Ви повинні у вигляді малюнка зобразити правила користування прапором, прапор зафарбовуйте в жовто-блакитний колір. По черзі учні прикріплюють свій малюнок до аркуша ватману й пояснюють свій задум.  
Правила користування державним прапором
* Прапор – одна з офіційних, емблем яка символізує суверенітет держави. Державний Прапор України є синьо-жовтим прямокутним полотнищем і з двох різних за шириною горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів і спів відношення ширини Прапора до довжини 2/3.
* Державний Прапор ні перед ким не опускається вниз.Не можна ним салютувати. Не можна схиляти його перед буть-якою особою чи предметом.
* Державний Прапор під час вивішування серед інших Прапорів має займате перше, найпочесніше місце.Він вивішується або вище за всі іншу, або у фронті інших Прапорів займає правий геральдичний бік.
* На Державному Прапорі не можна розміщювати предмети емблеми, прикраси, тощо.
* У процесіях Державний Прапор потрібно нести попереду від усіх інших Прапорів або праворуч від них.
* Не можна виставляти ушкодженого Прапора.
* Вивішений Державний Прапор не повинен торкатися землі, підлоги.
* Державний Прапор ніколи й ніде не можна  використовувати як прикрасу чи декорацію.І з цією метою можна використовувати барви Державного прапора, і то лише у випадку державних чи національних свят,під час державних урочистостей тощо.
* Зображення Державного Прапора не можна використовувати на рекламах, оголошеннях,заставках.
* Державний Прапор (стяг), Спушений на півдревка (півщогли) означає жалобу.
Гра на місцевості «Юридичний квест»
1.     Повторення топографічних умовних знаків, використаних на плані місцевості
2.      Вручення  командам фрагментів карти із позначенням тайників
3.     Оголошення початку пошуку
Основна частина
1.     Пошуки тайників за позначками карти, збір міні-прапорців
2.     Отримання завдань за кількістю знайдених прапорців 
3.     Виконання завдань
 Що символізують барви державного прапора України?
 Який державний символ в давнину називали «штандарт», «корогва», «стяг»?
 Що вивчає наука геральдика?
 Коли з'явилась назва «Україна»?
 Ким затверджено державні символи України?
 Як мають співвідноситись довжина та ширина державного прапора України?
 Яка офіційна назва Малого Державного Герба України?
 Основний Закон України, в якому закріплено державні символи України?
 Що таке козацькі клейноди?
 Яке місто було столицею України до перенесення її в Київ 1934 року?
 Чиє ім'я носить головний корабель (фрегат)Військово-Морських Сил України?
 Як називається найбільша гірська система в Україні, де вона пролягає?
 Якими морями омивається Україна?
 Де знаходиться географічний центр Європи?
 Назвіть ім'я легендарного засновника столиці України?
 Назвіть імена видатних гетьманів.
 Назвіть українських президентів.
 Як називається українська національна валюта, коли її було введено?
 Назвіть мову, що має статус державної. Що це означає?
 Назвіть видатних діячів української культури.
Назвіть всесвітньо відомих українських спортсменів


4.     Підрахунок правильних відповідей, визначення переможців
Підведення підсумків гри
1.     За кожну правильну відповідь на питання команда отримує 1-3 бали в залежності від того, наскільки вичерпною була відповідь
2.      Оголошення переможців, вручення .

3.     Аналіз гри. Рекомендації учасникам.

Немає коментарів:

Дописати коментар