Готуємось до НМТ. Гарантований успіх


Люди СВОБОДИ
Йосип Сліпий (ВІДЕО)




Завдання для тематичного оцінювання з історії України в 11 класі                                     по темі «Україна в умовах незалежності»                            у вигляді ситуативного кластера



Прочитайте текст уривка (с.321 підручника «Історія України») до Завдання 1. І дайте відповіді на запитання до нього:
1.    Яка подія поклала початок процесам, описаним в уривку?
А   Прийняття Верховною Радою України Конституції України.
Б    Прийняття Декларації про державний суверенітет України.
В   Розпад СРСР, утворення СНД.
Г   Акт проголошення незалежності України.

2.    Чим, на думку автора, зумовлена недостатня ефективність державотворчих процесів в Україні?
А   Об’єктивними і суб’єктивними причинами.
Б   Різким падінням виробництва.
В   Наростанням невдоволення народу різким падінням життєвого рівня.

Г   Відсутністю глибоких перетворень в усіх сферах життя.
3.    Внаслідок чого наростало невдоволення народу?
А   Проголошення незалежності України.
Б   Різкого падіння виробництва.
В   Оновлення вищих органів влади.
Г   Зниження життєвого рівня народу.

4.    Що, на думку істориків, являє собою перехідний період в історії України у першій половині 90-х років ХХ ст.?
А   Докорінні перетворення в усіх сферах життя.
Б   Підвищення рівня життя завдяки розвитку виробництва.
В   Уникнення ситуацій, що провокують соціальний протест.
Г   Оновлення вищих органів влади.
Прочитайте текст уривка (с.321 підручника «Історія України») до Завдання 2. І дайте відповіді на запитання до нього:

1.    Коли відбулась головна подія, пов’язана з державотворчими процесами 1994-2002 років?
А   1994 р.
Б   1996 р.
В   1999 р.
Г   2002 р.

2.    На що було спрямоване згадуване в уривку прийняття Конституції України?
А   На демонтаж віджилих тоталітарних структур.
Б    На напрацювання нової правової бази.
В   На перетворення планової економіки на багатоукладну.
Г   На національне відродження суспільства.

3.    Чому, на думку історика, у державотворчих процесах головним є прийняття Конституції України?
А   Це сприяло активізації суспільного життя.
Б   Це перетворило планову економіку на багатоукладну.
В   Це сприяло консолідації суспільства.
Г   Це зумовило виникнення нових політичних партій.

4.    В чому полягає основна тенденція економічного розвитку України в 1994-2002 рок.?
А   Перетворення планової економіки на багатоукладну.
Б    Напрацювання нової правової бази.
В   Національне відродження.
Г   Демонтаж віджилих тоталітарних структур.


Прочитайте текст уривка (с.322 підручника «Історія України») до Завдання 3. І дайте відповіді на запитання до нього:

1.    В чому, на думку історика, полягало головне завдання соціального розвитку України?
А   У подоланні економічної кризи.
Б   У подоланні екологічної кризи.
В   У здійсненні глибоких економічних реформ.
Г   В уникненні соціальних потрясінь.

2.    Яка небезпека криється у зниженні життєвого рівня населення України?
А   Загроза економічної кризи.
Б   Забруднення довкілля.
В   Соціальні потрясіння.
Г   Існування українського народу.

3.    Якої сфери суспільного життя стосуються поняття «поліетнічна держава»,  «міжнаціональні відносини», «національні меншини»?
А   Демографічних процесів.
Б   Етносоціальних процесів.
В   Екологічної ситуації.
Г   Економічного розвитку.

4.    В чому історики вбачають запоруку збереження українського народу?
А   Забезпечення належного рівня життя.
Б   Подолання економічної кризи.
В   Захист довкілля від забруднення.
Г   Докорінне реформування всіх сфер життя.

Прочитайте текст уривка (с.322 підручника «Історія України») до Завдання 4. І дайте відповіді на запитання до нього:

1.    Яка риса найбільш точно характеризує релігійне життя України в умовах незалежності?
А   Звільнення від канонів «соціалістичного реалізму».
Б   Ліквідація перепон на шляху розвитку.
В   Відсутність єдності, громадянської злагоди.
Г   Вплив політичних та економічних процесів.
2.    Яку оцінку дає історик духовно-культурному життю населення в умовах незалежності?
А   Нейтрально оцінює.
Б   Позитивно, схвально.
В   Негативно, з осудом.
Г   Суперечливо, різнобічно.
3.    Чому, на думку історика, період кінця ХХ-початку ХХІ ст. є знаковим періодом розвитку суспільного життя, в тому часлі розвитку української культури?
А Через численні конфлікти на релігійному грунті, суперництво за право володіння культовими спорудами.
Б   Через труднощі переходу до ринкової економіки, поглиблення кризи.
В   Через значний вплив політичних, економічних процесів.
Г   Через забезпечення вільного доступу до світових і національних культурних надбань.
4.    Як економічні та політичні процеси вплинули на духовно-культурне життя населення в умовах незалежності?
А   Спричинили кризові явища.
Б   Сприяли ліквідації багатьох перепон на шляху розвитку.
В   Сприяли утвердженню громадської злагоди, розв’язанню численних конфліктів.

Г   Забезпечили  вільний доступ до культурних надбань людства та національної культури українського народу.

Немає коментарів:

Дописати коментар