Методичні здобутки

https://naurok.com.ua/proyavi-vizantiysko-rusko-ta-zahidnoevropeysko-katolicko-kulturnih-tradiciy-v-pam-yatkah-kulturi-narodiv-centralno-shidno-vropi-230874.html  



Кейси методичних практик від вчителів України.
За матеріалами конкурсу учнівських історичних проєктів
«Радянське минуле: (Пере)осмислення історії»




Робота учителя історії ліцею «Лідер» Пришибської сільської ради Кременчуцького  району Полтавської області ІВАХНЕНКО Оксани Юріївни

Сучасні технології можливість створювати різноманітні інтерактивні вправи, з урахуванням можливостей та потреб здобувачів освіти.

Різноманітні інтерактивні вправи з історії та українознавства, розроблені у веб-сервісі LearningApps.org. дають необмежені можливості  для всебічного розвитку здібностей дітей, допоможуть максимально урізноманітнити освітній процес. Підручники історії містять недостатньо завдань, які учитель може використати в роботі з учнями з ООП. Шкільний курс за вибором «Українознавство»  не забезпечений відповідно по програми навчальними посібниками.

Невеликі за обсягом та нескладні інтерактивні вправи можуть бути ефективно використані в інклюзивних класах для виконання усіма учнями, в тому числі дітьми з особливими освітніми потребами, що мають ментальні проблеми. Як показує досвід, саме такі вправи викликають найбільшу зацікавленість у дітей.

Learning Apps  дозволяє використати запропоновані готові, самостійно відредаговані чи розроблені авторські види інтерактивних вправ для мотивації пізнавальної діяльності учнів, формування понять, застосування здобутих знань, контролю навчальних досягнень. Користувачі отримують  доступ до вправи за посиланням або через QR-код, наприклад:

·         складання слів із запропонованих літер (для дітей з ООП доданий перелік слів, які необхідно відшукати)

 https://learningapps.org/watch?v=pog1vmo1a23

Народні промисли («Українознавство», 7 клас)

·         знайти на карті (використовуються мітки та підказки до них)

 https://learningapps.org/watch?v=pkw1kamok22

Стоянки первісних людей на теренах України («ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ», 6 клас)

 https://learningapps.org/watch?v=p62uu222k23

Українські історичні землі («Вступ до історії та громадянської освіти», 5 клас)

https://learningapps.org/watch?v=pviecwm6223

Столиці України («Українознавство», 9 клас)

·         пазл «Вгадай-ка» (треба послідовно відкрити елементи зображення, розподіляючи поняття за категоріями)

 https://learningapps.org/watch?v=p3xrk90hc23

Вулиці рідного краю («Українознавство», 8 клас)

·         сортування картинок (вибрати назви для елементів зображення)

 https://learningapps.org/watch?v=pz4aufauj23

Неймовірні жінки («Українознавство»,  9 клас)

·         кроссворд

https://learningapps.org/watch?v=pqwuwukpk22

Фінікія («ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ», 6 клас)

·         знайти пару (встановити відповідність між поняттям та зображенням, що його ілюструє)

https://learningapps.org/watch?v=pvguxx50n22

Науки-помічниці («Вступ до історії та громадянської освіти», 5 клас)

·        знайти на схемі, малюнку (використовуються мітки та підказки до них)

 https://learningapps.org/view27527023

Фінікійське суспільство («ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ», 6 клас)

https://learningapps.org/watch?v=pupn90c4t22

Герб Полтавщини («Українознавство», 6 клас)



Немає коментарів:

Дописати коментар